2007–2017: Nissan Qashqai praznuje 10 let na vodilnem položaju mestnih terencev
- Pionirski model Nissan Qashqai, ki je bil eden izmed prvih mestnih terencev na svetu, bo februarja praznoval svojo 10. obletnico
- Qashqai je ta mejnik dosegel kot prvi, saj smo z njim dejansko ustvarili ta segment vozil
- Prodaja modela Nissan Qashqai se je začela februarja 2007 in še danes zavzema mesto najbolj priljubljenega mestnega terenca v Evropi
- Po vsem svetu smo na 137 trgih prodali več kot 3,3 milijona vozil
Februarja 2017 bo preteklo natanko 10 let, odkar smo začeli s prodajo mestnih terencev pod imenom Nissan Qashqai, zato bomo to priložnost obeležili v velikem slogu. Za njegov deseti rojstni dan bomo povsod po Evropi priredili številne dogodke in aktivnosti.
Nissan je prva znamka, ki je dosegla ta mejnik, in sicer iz preprostega razloga – Qashqai je bil prvi model v segmentu mestnih terencev, kot ga avtomobilska industrija in kupci avtomobilov poznajo danes.
Pred desetletjem na trgu še ni bilo vozila, ki bi uspešno združilo praktičnost in privlačnost terenca z velikostjo, učinkovitostjo in dinamično zmogljivostjo kompaktne dvoprostorske limuzine.
Qashqaijev inovativni dizajn in vsestranski nabor funkcij segata v leto 2002, ko se je začel nov razvojni postopek za model Nissan Almera – tak je bil vsaj prvotni načrt. Ustvarjalna ekipa se je odločila, da se vrnejo na začetek načrtovalnega postopka in ustvarili so vozilo, ki je združevalo vse, česar si kupci želijo in so tako upravičili Nissanovo obljubo iz slogana – inovacije in zabava za vsakogar.
Prva generacija vozil Nissan Qashqai se je začela prodajati februarja 2007 in nemudoma je postala uspešnica. Po vsej Evropi so do konca leta prodali skoraj 100.000 vozil, Nissan pa se nikoli več ni ozrl v preteklost.
Od začetka prodaje Qashqaija pred desetimi leti so v Evropi prodali več kot 2,3 milijona vozil, kar pomeni, da gre za najbolje prodajan mestni terenec v regiji. Avtomobil je prejel več kot 80 nagrad, vključno z 19 nagradami za "avto leta".
Paul Willcox, predsednik uprave Nissan Europe, je dejal: "Ko smo leta 2007 na trg lansirali model Qashqai, je bil edinstven v svojem segmentu. Svoje mesto kot najbolj priljubljen mestni terenec je zadržal zato, ker je ostal zvest izvirnim idealom in ker smo mu skozi celoten življenjski cikel dodajali nove inovacije in tehnologije."
Ta postopek nenehnega izboljševanja Qashqaija najbolje odraža zaslon za nadzor okolice vozila (Around View Monitor), Nissanova priznana tehnologija za pomoč pri parkiranju s 360° kamero. Qashqaiju smo sistem dodali leta 2010, ko je vozilo prejelo veliko izboljšav na polovici svoje življenjske poti.
Podobno smo storili leta 2014, ko smo v drugo generacijo Qashqaijev vgradili pametni sistem za pomoč pri parkiranju.
Nissanov pionirski duh je nedvomno spremenil evropski trg vozil. V desetih letih, odkar je Qashqai na trgu, se je prodaja mestnih terencev iz segmenta C v Evropi povečala z 0 na 2,6 milijona enot zgolj v letu 2016. Skoraj vse glavne avtomobilske znamke ponujajo vozila v tem segmentu, na trgu pa je trenutno 21 avtomobilov, ki so drug drugemu neposredni konkurenti. Vendar pa stvaritelj segmenta ostaja na prvem mestu.
Leta 2016 je Nissan v Evropi prodal 261.429 Qashqaijev (vključno z Rusijo, Ukrajino in Kazahstanom). To predstavlja 10 % tržni delež in 5,2 % rast v primerjavi s predhodnimi 12 meseci.
Uspeh pa se je razširil tudi onkraj Evrope, saj je globalna prodaja modelov Nissan Qashqai dosegla 3,3 milijona enot v skupaj 137 državah po vsem svetu.
Oglejte si videoposnetek o zgodbi Nissana Qashqai "10 let uspeha" na naslovu